2006年3月6日

扭轉乾坤

今個星期所有事情也不太如意, 心情很久沒有這麼差. FYP 的進度就更加不堪設想, 只是白坐了兩三天, 擔心得要死, 卻只能不停按動滑鼠昐望可click出奇蹟來. 情緒更不太受控制, 心頭總被一些事情壓著, 直至星期六在畫班裡方才找到一點啟示.
我嘗試告訴他們我所面對的問題, 看看他們能否為我帶來安慰.

我:我D功課做黎做去都做唔到呀, 咁點算?
A:咁我幫你啦, 我學左除數, 無人幫你我幫你做啦!
我:係…咁勁, 咁15除3 係幾多?
A:5 囉 !
我:咁45 除3 又係幾係多呀?(註:乘數表多數教到乘10)
A:……………

我:我D功課做黎做去都做唔到呀, 咁點算?
B:咁問你全班最叻個個, 咪得囉!
我:我咪係全班最叻個個.
B:咁你去問全級最叻個個.
我:我咪係全級最叻個個.
B:咁你去問全校最叻個個啦.
我:咪又係我…
B:咁你去問全世界最叻個個啦.
我:哈哈…都係我.
B立刻用卡通片一線式三白眼仇視我.

我:我D功課做黎做去都做唔到呀, 咁點算?
C:咁你扭轉乾坤咪得囉.
我:係喎…咁乾坤係邊呀. 你不如俾你個乾坤我扭下.
C:呀…

雖然他沒有乾坤, 但很高興他給我一點安慰, 還給我一點指示. 我不太清楚乾坤是什麼, 只知道與命運有相互影響. 但我相信乾坤確實存在於物質之中, 可能在星體之間, 可能在大河流的源泉, 可能在卡車關門的一剎, 可能在木棉樹拋出毛毛球時. 可能在畫筆接觸畫紙的瞬間, 亦可能在他們和我的心中找到. 無論如何, 我會試試他給我的建議, 然後告訴他乾坤在那裡.



我最愛的自家作品(二): 氣焰

5 則留言:

匿名 說...

告訴你,最近fyp也令我的心情反覆又反覆,經常也睡不著睡著又發惡夢,痛苦極了。上次見呀mike我表現出一個很擔心的樣子,但他竟然叫我唔好咁大壓力(也不能想像這會出於他口)......希望你也一切順利吧。

我也有跟我的小朋友說我的擔心, 然後她在我的記事簿內簽了個名, 像靈符的保佑著我 :)

匿名 說...

加油呀~
喂~ 想問你呢..你有無用 after effect ga?

匿名 說...

好掛住你呀~
你的 FYP.. 進度好點...
大家都好希望可以見到你...

Alive 說...

我常常偷偷地向他們支取生活的力量.總覺得, 他們的世界有著一種力量, 是成年人世界所需要的.

con 我都很掛住你呀 AE 我都有用架

匿名 說...

傑,
你得既!
唔只可以扭轉乾坤,仲可以創造,屬於你一個人的乾坤。
加油!
Love is Alive


15﹣2﹣08