2007年9月21日

再見LM

又說再見了。

這次在其他人百忙和百病中離去,一切順其自然。感覺帶點恩惠,因終於可以脫下公事包服和同事們做做朋友,公私不用再分明,不用再拘謹壓抑。
再次引証工作可伴的理念,亦會把持這信念向前進。下次定能更投入,更成熟。

Yuki:多謝!之後都繼續當你係我啊姐。
Real:請幫我照顧埋<力高>,我就放心去啦。
Iris: 老細!我可唔可以再請假。
Kelly:我唔係叛徒!今次係挾帶私逃。
Vivian:我要去你既五星級的家玩。
Ko:真係睇唔出你係咁有內<>既。
Mony:多謝你幫手宣傳option F呀。
Janis:Pico女神,見到即暈。
Leo:一星期操肌一次,三個月學成<外乳>。
Tiff:你扮野真係好掂,溏心真係經典。

Aho:我係唔會唔會理你既。
Ryan:努力學野
唔明即管問。
KK:哈哈哈哈哈....笑可改變命運,繼續笑下去。
Heidi:好似未同過你食飯啊!做乜咁潛?
TCK:大蛇丸,你既忍道是什麼?

竟然送來周董代言手表,拆開後真的受寵若驚呆了

多謝

1 則留言:

匿名 說...

哦?!