2006年1月13日

我好媽(一)

我和老媽子走了一個晚上, 暫時未有經濟能力的我, 聽聽她工作的埋怨, 旅行行程, 未來大計和為她禱告是我唯一可以做的. 由旺角走到深水?, 經過兒時住的地方, 嬉戲的球場, 一切熟悉得很. 品嚐她最愛的<蛇王展>的蛇羹, 味道仍然不變, 但吃下去的目的已不是為了味覺刺激了, 只是為了記起曾遺忘的片段.



時間在我和老媽子的身體和內心留下了記號.
生活每一刻也在記錄著.

3 則留言:

匿名 說...

一早想留個言比你, 但又唔知留comment響邊個entry好。太舊前幾日既你又驚你睇唔到,新d既講既野又和我無關(事實上,其實全部都同我無關,哈哈),都係算了,留響"你阿媽"呢度..你唔介意架可?

你入左u後就好鬼忙,差唔多2年幾了,你真係好似好鬼多野做咁。雖然我地成日都會出來成班玩下樂下,飲飽食醉。但就我同你近年無乜機會坐底靜靜地咁分享下人生點滴,或者認真傾下唔同既題目,再唔係風花雪月下咁。希望將來有多d機會啦。
finally sem,放努力點,by the way,你真係好鬼artistic...哈哈

Alive 說...

很懷念當日風花雪月的日子....
現在其實不太忙呀...主要是fianl project 比較緊張
生活其實都感恩和享受的
你得間約我啦

Alive 說...

原來真是你呵....

長大了...才發覺時間原來是個有限度的單位, 可能如此, 時間才能盛載一些生活片段, 放進記憶裡!